Pages

måndag, januari 19, 2009

BM Besök, v.41.

jaa trodde väl inte riktigt att jag skulle
behöva skriva att jag varit på något mer BM besök..
men nu kan ju iaf säga att det var det sista.

dock fick jag veta en sak som kommer påverka min sömn..
jag hade ju äntligen hittat att om jag ligger på rygg..
då slipper jag springa på toa mer än 5 ggr/natt
utan kommer då undan med en max 2 ggr.
men tydligen får bebis mindre syre om jag ligger så..
så det är bara att återgå till att ligga på sidan.

värderna från denna gång var iaf:
SF: 35 (inte växt nått)
Blodtryck: 137/84
Bebis hjärtljud: 134

sen bokades det in ett besök på förlossningen 8.15 månda 26 jan.
då ska det allså kollas hur jag ligger till..
och sen antingen sättas igång den dan eller senast dan efter.
men vi hoppas ju såklart att det kommer igång innan.

xoxo.

5 kommentarer:

Verrix sa...

Ja verkligen. Inte kul att behöva vänta en hel vecka till. Jag hoppas verkligen det sätter igång snart. Tycker dom kunde vart lite snälla o hjälpa till redan idag. ;)

Jag håller tummarna på det iallafall.

Anonym sa...

Testa hallonbladsthe??

Anonym sa...

Vet ju verkligen hur det känns men när du väl har plutten på magen så är det så värt det även fast väntan känns oändlig just nu. Håller tummarna för att det kommer igång av sig själv! :)

Anonym sa...

Skit också- fel datum... då gissar jag på den 22! ;9

Anonym sa...

Sex, sex, mera sex är det enda som hjälper. Sperman innehåller visst nåt ämne, samma som dom använder när dom sätter igång en förlossning var det en barnmorska som sa till mig när jag väntade Alicia... =)