Pages

tisdag, januari 13, 2009

Toabesök.

det var nog rastlöshet.. för inte hände det nått inatt..
eller jaa var uppe vid 2 och kissa..
det var som det är ibland.. kom knappt nått..
sen kom det nått annat.. som att jag kissa igen..
men det var ju för lite för att kunna vara vattnet..
och ingen slempropp såg jag till heller..

så förmodligen var det bara en riklig flytning..
dom är ju himla vattniga.. så mkt möjligt att det var det.
tänkte först att det kanske var vattnet faktiskt..
men när jag typ ställde mig upp och typ ansträngde mig
för att se om jag kunde få ut någe mer så kom inget.

idag ska jag plocka upp saker jag irriterar mig på här hemma..
inte mkt saker.. men sånt som helt enkelt inte
ska ligga där dom ligger.. va lätt man sprider ut sig egentligen.
sen ska jag gå igenom BB-väskan och checka av allt igen.
menar sen vi packade den till vändningsförsöket har
en del saker åkt ut och en del saker ligger lite huller om buller.

sen ska jag ta mig en lång skön dusch.
vaknade av att mitt hår står åt alla håll.
sen blir det nog en hel del Gilmore Girls också..

xoxo.

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Ohh, vad spännande! Snart är er bebis här!! :D

Anonym sa...

hej :) vantar bara pa att du ska sluta blogga hux-flux och sen i nasta inlagg skriver du att bebis ar har :P superspannande! forresten, kan du maila mig din hem-adress? hittade den inte pa eniro.se av nan anledning.du kan maila pa bettie@mylifeaftersweden.com eller skicka ett mess pa facebook. kram :)