Pages

onsdag, januari 14, 2009

Sköldpadda.

inatt var det fullrulle i magen..
bebis måste haft ett gympa pass eller nått.
för från runt 1 eller nått till kl. 4 så var den igång..
det var slag, sparkar och en hel del borrande eller va den gör
med huvudet.. och det sticker inte jätte skönt kan jag meddela.

tänkte att snart gympar den ut ur mig..
men förutom fullaktivitet från bebis och att jag fick
springa på toa x antal gånger eftersom den träffa blåsan..
så hade jag inte ont nån annanstans..

förutom då såklart när jag ska upp ur sängen..
då mitt bäcken fortfarande inte tycker om det.
ibland känner jag mig som en sköldpadda som hamnat på rygg..
jag vet hur jag ska ta mig därifrån.. men att röra sig.. det går inte.

just nu sover bebis.. och det är ju inte konstigt..
tycker det dock är dumt att trötta ut sig sådär..
det är väl tänkt att den också ska
spara på sina krafter till förlossningen.

men det är lungt för mig..
idag tycker jag den kan skippa att komma ut..
idag är det ju A&Rs lilla busunges dag ju.
bättre att dom får varsin dag tycker jag.

idag ska jag baka är det tänkt.. hallonrutor står på listan.
va jag mer ska göra vet jag inte..
igår fick jag lämna tillbaka min Gilmore Girl box då de skulle
skicka tillbaka den till leverantören så jag skulle få en ny.
men det kommer nog ta ett tag innan jag får tillbaka den.
vilket är lite tråkigt då den verkligen fått tiden att gå.
nee plocka undan frukosten vore en idee.

xoxo.

3 kommentarer:

Denise sa...

Jag kom knappt ur soffan utan att ta hjälp mot slutet, hihi...

Anonym sa...

Hej brukar läsa din blogg och vill oxå gissa på dag. om du inte redan fått i natt *hoppas*

så tror ja på 19 eller den 24

kramar och lycka till

Anna Högrelius sa...

Hmm, nu måste jag ju gissa på ett nytt datum! Den 19:e låter som en bra dag! Måndagsbarn blir bra barn, hihi.