Pages

torsdag, januari 08, 2009

Bebisklar.

nee ingen bebis i sikte här inte.
tycker den kan faktiskt ta och komma ut nu.
menar lägenheten är klar och städad och fin..
ge mig några dagar så är det säkert bombnedslag.
igår hjälpte P mig med lite rakning..
så nu känner jag mig helt redo i kroppen också.
tom en sår jag haft i mungipan är borta nu..
så nu kan jag skrika utan att göra illa mig där..
jag är helt redo.. men tydligen är inte bebis redo.

finns väl iofs saker jag skulle kunna göra..
såsom att göra matlådor och sånt.
men usch så himla tråkigt..
ni kan väl ta med er mat till mig istället
när ni kommer och besöker bebis..? hehe :)

baka är iofs roligare.. och det skulle jag iofs
kunna baka upp någe lager..
det är en idee.. kommer nog inte ske idag.
men imorrn kanske jag ska ta ta tag i det. :)

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

man sitter här som på nålar varje morgon när man vaknar, och undrar om det är dags idag. :D iih. spännande.

Anonym sa...

Ja det är fan spännande nu!

Anonym sa...

Ja, visst blir man galen av att bara vänta?! :(
Bara för att jag var "säker" på att jag skulle få för tidigt så kommer jag säkert gå över 2 veckor också... Buhu! :(
Stackars oss!

Verrix sa...

Man får mat på BB ;) Man behöver inte ta med sej om man inte vill. hehe! Fast ett max mål eller så sitter ju inte fel efter en förlossning. Själv fick jag nöja mej med en happy meal. haha!
Jag tror det sätter i gång snart. men som sagt man vet ju aldrig. Men hoppas för din skulle iaf att det kommer igång snart. Jag gick över med bara 2 dagar med felix o jag lovar. De va nog dom längsta dagarna i mitt liv. hehe. Värkarna började på BF-dagen men han kom inte ut förns 2dagar senare. :S :D