Pages

fredag, december 12, 2008

10 gånger.

man kan tycka att 10 är ett jämt och bra nummer..
inte om det är antal gånger man var uppe för att kissa på en natt..
och inte var det falska kissuppgångar som jag kan ha..
då man går upp och det känns som man ska kissapåsig..
men så kommer det några droppar.

nee 10 gånger har jag fått gå upp på toa..
ibörjan tänkte jag inte på det så mkt.. börjar lixom bli van.
men när jag skulle upp på toa den 6de gången
tänkte jag att det här måsta vara nån slags rekord..
undra om P ska upp snart och kollade på klockan..
då var klockan halv 2 !!
jag som trodde att på alla de här gångerna att natten passerat..
men nej så var det ju inte.. jag hade sovit i 2½ timma.
förstår ärligt talat inte hur jag lyckades..
menar jag kan ju vissa gånger bara sovit en kvart eller nått.
för att sen gå upp och kissa igen.

och inte var det slut där inte..
4 gånger till innan P drog var jag uppe och kissade.
sen kissade jag ju även när jag slutligen tog mig upp..
men det räknar jag mer som första på dagen.
sjukt är det ändå.. menar alltid är det nått som får mig att inte sova.
antingen är det snarkpåsen P, halsbränna eller som nu kiss.

sen hur man kan ägna ett helt långt inlägg till detta ämne..
det kanske är ännu sjukare.. men men. :)

xoxo.

0 kommentarer: