Pages

torsdag, december 11, 2008

SurNatt.

usch min natt var hemsk.
vaknade vid 3 och kunde inte somna om..
sen började jag få sura uppstötningar och halsbränna.
så där låg jag med en liten bunke och spottade i
för jag inte ville svälja och känna den där brännande känslan.

vid 4.. halv 5 eller nått.. hade jag varit uppe och gått några gånger..
men då stannade jag upp och satte på datorn och tvn.
var faktiskt ett sex and the city avsnitt efter ett tag..
det som var skönt var att det lättade faktiskt lite när jag satt upp..
satt och andades djupa andetag med armarna utsträckta över huvet.
kändes bäst så helt enkelt.. :/

tog en samarin och började se ett heroes avsnitt..
fick avbryta det 2-3 gånger för jag att det gjordes så ont..
efter hereos tog jag ytterligare en samarin.
sen gick jag inte till P där han la sin arm på överdelen av magen..
det hjälpte faktiskt lite och efter att ha legat där ett tag med han..
tills han var tvungen att gå upp..
så kunde jag faktiskt somna och sov till 11.
vilket var skönt.

idag ska jag grilera skinkan som jag köpt..
sen kanske jag kan få till lite cornflakegodis som jag
såg på ett program av Lailas Jul. :)
hittills har iaf halsbrännan och de sura uppstötningarna
lyst med sin frånvaro vilket känns väldigt skönt.

xoxo.

0 kommentarer: