Pages

tisdag, december 16, 2008

2 dar.

har ni kollat någe på musikhjälpen på svt 2 eller lyssnat på p3?
för mig som går hemma är detta ett väldigt bra tidsfödriv..
dock förstår jag inte hur dom inte kan äta på 6dar.
okej dom har väl flytande föda. men ändå!

de senaste dagarna har det inte skett speciellt mkt..
i söndas tittade vi på 2 filmer; Tropic Thunder och Saw5
båda var bra.. förstår dock inte hur många saw filmer man kan göra.
Tropic thunder helt klart roligast i början när dom visade
olika theater trailers som tillhörde filmen.. satans alley var bäst. lol. :)
roligt också att vår egna supermodell mini var med i filmen också..
iofs bara en liten sekreterar roll.. men ändå en roll. :)

igår skjutsade jag mamma fram och tillbaka till sjukhuset
där hon fick sina bröst ihop pressade..
gick himla fort.. verkade bara vara in pressa och ut. hehe. :)
sen åkte jag runt och letade turkost kakeldekor..
men det verkar lönlöst.. verkar som jag får tänka om ang. lilla toan.
måste ju göra det snabbt också.. efter bebis kommit lär
såna hära grejjer inte ligga högt på priolistan.

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja turkos va jag inne på men fann heller inget..så det blev svart här hemma..;)

Anonym sa...

-Ytlig välgörenhet är som att tända rökelse vid samhällets smutsiga kloakutlopp./Ellen Key

Ps. Musikhjälpen är USCH! Ds.

Anonym sa...

Grattis till bebis o allt! Ta en titt på kakeldekor här: http://www.kungsfarg.se/kakeldekor.htm

Anonym sa...

Kan du inte bara måla med turkos färg? ;)
Om det finns som våtrumsfärg förstås.(?)