Pages

lördag, december 06, 2008

Cepesambo.

P var ju som sagt på firmafest ikväll..
ringde vid halv 12 och frågade om han skulle
ha skjuts hem.. nee det skulle han inte.
och det är fine by me.

åker hem.. läser lite.. somnar.
vaknar nästan halv 4 av att han smäller i micron
flera gånger dessutom.. och att han står och steker..
jag ropar men han hör inte mig.
försöker somna om men det går inte.
då börjar han sätta på radion i köket då flyger jag upp..
börjar skrika och ha mig om att han är respektlös m.m.
han bryr sig nämnvärt utan..
gumman kom och kramas och pussas.
aldrig att jag skulle vilja krama på dig skriker jag på han.
han tycker jag är töntig och tar sina säng grejjer till soffan.

maten tar yttligare lite tid innan den är klar och
han sätter sig vid tvn.. där han äter upp..
jag känner mat os som inte vill försvinna ur sovrummet.
han somnar vid tvn och snarkar högt som fan.
och tvn den står på. den får jag stänga av..
lika mycket som alla lampor han tänt i lägenheten.

tror ni nu att jag kan somna om? självklart inte.
så jävla sur på han.. vi som ska handla julgran imorrn
och dessutom är det släktmidda med hans stora släkt från sthlm.
men här ligger jag.. kan inte somna om.
åhh va jag skulle kunna slå han gul och blå just nu..
eller åtminstone att han får lite nackspärr eller nått.

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, känner igen det där med att komma hem mitt i natten och ställa sig och laga mat! Varför inte köpa något på vägen hem lixom?!

Vad gulligt med Gus förresten! Det har jag inte ens tänkt på, har bara tänk Gurra och det är bland de fulaste smeknamn jag vet, haha!
Får hoppas att ni får en tjej då, med tanke på namn! ;) Vad har ni för favoriter där?

Anonym sa...

Stryk ska dom ha när dom beteer sig så där *morr*