Pages

söndag, december 21, 2008

Imorgon.

jaa då var det dags imorrn..
ni får tänka på oss imorgon från 8.30
då vi kommer vara på förlossningen från den tiden.
sen har jag ingen anning om hur lång tid det tar.
men jag skriver så fort jag kommer hem. :)

idag har jag packat BB-väskan.. tror jag fått med allt.
det ska ligga i bilen imorrn utifall att..
sen har vi fixat lite i lägenheten iövrigt.. städat, fyllt på i förrådet.
och även bytt sida mellan mig och P i sängen.
så jag ska kunna ligga sen brevid spjälsängen när vi tar in den.
man fick ju lite eld i baken nu när det här ställde allt på ända. :P

skulle inte sitta fel att kolla på nån bra film..
va det skulle vara för film har jag dock ingen anning om.
försöka äta nått rätt sent också..
får ju inte äta eller dricka nått efter 24..
inge vidare svårt när man sover.. jobbiga bli ju när man vaknar.
brukar alltid vara vrålhungrig på morgonen.
men det ska gå det med. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tanker pa dig gumman, hoppas det gar bra :) men det tror jag faktiskt, du har ju varit varsta power-woman genom hela graviditeten an sa lange (iaf tycker jag det om man jamfor med andra gravida dom klagar en hel del mkt mer an du :P). och du har alltid en bra attityd, sa jag tror det kommer ga fint. massa kramar! :)

Anonym sa...

Är det vändningsförsök imorgon? Lycka till isf! Jag håller tummarna för att det lyckas! :)