Pages

onsdag, december 03, 2008

Nyklippt.

Idag har dagen spenderats med D i lugnan ro..
vi kollade lite Gilmore Girls och pratade i allmänhet.
D tyckte precis som både M & Pe att det var varmt i
våran lägenhet.. jag förstår inte va dom menar. :)
så himla skönt ju.. skulle nog inte klara uppvärmnings
kostnaderna på den värme jag tycker om i en villa.

vid 15 ungefär åkte jag iväg till gamla stan för att
klippa mig på Hårfagre..
tänkte också att jag skulle ta tag i att köpa mascaran
som jag använt och som behövt bytas ut för ett bra tag sen..
köpte ju den på en VIPkväll jag var på med A.
Men Studio Bea verkar antingen konkat eller flyttat..
för där det låg i våras låg det iaf inte nu. :/

iaf så klippte jag mig och det blev återigen lugg..
så skönt när man klippt sig.. håret känns så lätt.
förövrigt är det tur att ska jag på annsiktsbehandling imorrn..
vilket verkligen behövs.. då jag är hur torr som helst.
vågar dock inte smörja in mig för då är jag rädd att
då ska jag få min finnkavalkad igen som jag hade i
början av min graviditet för att min hud blir för fet.
hoppas även dom ska få pli på min näsa som är konstant röd.
ser ju typ ut som renen rudolf jämt nu för tiden. :)
men för att sluta vara OT så får ni resultatet här:


frågan är ju nu om jag ska tona håret..
isf skulle det ju vara så mörktbrunt som jag
gjorde förra året.. va tycker ni?
och om ni ändå yttrar er i den frågan..
kan ni kanske slänga en liten blick till vänster..
och svara på frågan jag ställer om ni tror
er veta va som kanske gömmer sig i magen min. :)

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

studio bea har bara flyttat, ligger ungefär vid dannes bar nu. :) de har gått ihop med studio lejon. ja jag tycker du ska tona mörkbrunt. =) och jag tror nog det blir en tjej.

Anonym sa...

Men Lilian...om du är torr...och inte smörjer dig...då producerar huden mer sebum (fett) för att försöka återställa den. På samma sätt som om du bantar och inte äter någet fett, så sparar kroppen på det lilla fett den får för den ställer in sig på svält. På vintern blir det torrare luft och dom flesta behöver en fetare creme. En creme med fukt på sommaren och en creme med fett på vintern. Om du är riktigt torr så har Loréal den bästa vintercremen...kommer inte ihåg just för sekunden vad den heter. Men jag har testat ALLT! I ALLA prisklasser. Men den här är den bästa om du är riktigt torr..ska fundera på vad den heter, borde jag veta...använder den varje vinter...det kommer snart...

Anonym sa...

Nutrissime heter den...

Denise sa...

Jag gillar ditt röda hår och tycker du ska låta vara, men det är snyggt vilket som. Röstade kille, men jag får inga känningar =/