Pages

onsdag, december 24, 2008

God Jul!

jaa då var det allså julafton..
kankse inte bästa tiden att vara vaken på om
man vill hålla länge den här dagen..
men vi ska inte vara hos mamma förrens 13.00
så jag borde om jag inte kan somna om ganska snart..
kunna sova igen det på förmiddagen.

Ps present kom.. så den kanske jag borde slå in..
menar nu när han ändå ligger och sover.

btw så har jag nu sprayat en gång på lilla toan
över den spetsgardin som jag har som typ schablon..
det blev himla bra på sina ställen.. men på vissa ställen..
där hade jag dragit lodrätt istället för vågrätt med för mkt färg.
så där blev det inte alls bra.. så ska nog måla över med vitt..
och sen köra igen eftersom jag nu vet tekniken.
tror det kommer bli himla bra när det är färdigt iaf. :)

men nu tänkte jag faktiskt inte sitta här mer..
utan jag vill önska alla som vänner och andra
som läser min blogg:

God Jul
Hoppas ni får en mysig sådan
med massor med god mat
och så några överaskningar också. :)

xoxo.

0 kommentarer: