Pages

torsdag, december 04, 2008

Vattenfötter.

jaa då har man tydligen blivit vätskefylld..
min fötter har helt plötsligt svullnat..
ser ut som jag har en fettvalk över min häl..
men det är ju förmodligen inte fett i den valken..
utan vatten.. så tydligen börjar jag nu samla på mig vätska.

jag som bara för ett tag sen tyckte att jag verkade
rätt bra på den fronten.. men icke!
knölen man har på foten den finns inte där nu..

visst jag har aldrig direkt haft vackra fötter..
men nu ser dom ju bara ut som två klossar.
snart kommer jag väl svullna upp överallt..
blir rund som en boll.. P får väl rulla mig till sjukhuset i januari.

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh va jag inte är avundsjuk på vätskefyllda fötter. men skönt ändå att det inte är sommar, då brukar det bli värre. får du på dig skorna än? :)

Anonym sa...

Tur att vattnet försvinner sen ;)
Vart aldrig så för mej men har hört att vattnet försvinner sen vart efter man ammar mm.
Men kan inte vara skoj om fötterna svulnar upp så man kanske inte kan ha sina skor nu när det är kallt ute.

Anonym sa...

Är ju nästan alltid i slutet man samlar på sig vätska. =)