Pages

onsdag, december 17, 2008

Allmänt.

jag får buga och bocka till Annelie. :)
äntligen hittade jag min kakeldekor.. blev azur.
nu är det bara att invänta på bekräftelse
och att dom ska komma hit..
förhoppningsvis till all julledighet! :)

igår så var jag förbi på pingskyrkans secondhand butik..
tänkte kolla in om dom hade någe köksbord med inläggs skiva.
men nee det hade dom inte..
vi kommer aldrig sluta äta i vardagsrummet.. hehe :)

idag har jag inte tillgång till bil.. så idag blir det att stanna inne..
kanske ska koka knäck.. vi får se.
dagarna blir så konstiga jämt.. jag går upp tidigt..
vid sju samtidigt som P.. mest för jag är så himla hungri..
sen är jag vaken en stund innan jag deckar pga trötthet.
och sen är man ju så himla seg.

inatt var förövrigt en sån där jobbig natt med måååånga toa besök..
egentligen inte det som är det jobbiga..
utan det att det gör så himla ont i bäckenet att ta sig upp.
förstår inte.. får inte alls lika ont när jag ligger i soffan.

xoxo.

2 kommentarer:

Denise sa...

Oh, va bra att du äntligen hittade. Mkt snygg färg!

Anonym sa...

Tack för gratulationerna sötis! :)

Och gud vad gott det lät med knäck! Synd att jag är så kass i köket annars hade jag nog försökt mig på det. :)