Pages

fredag, december 05, 2008

Fredagsmorgon.

är trött.. P snarkade inatt..
och inte hjälper det att man puttar på han..
eller säger åt han.. efter nån sekund låter han igen.
visst han snarkar inte som en ångvält..
men det är tillräckligt för att jag inte ska kunna sova.
vilket betyder att P inte får det heller..
även om han kan somna om på några sekunder.
förstår ärligt talat inte hur man kan det.

skulle nog lätt kunna somna nu iofs..
dock är jag lite rädd att om jag gör det
då är jag väl däckad till i eftermidda nån gång.

idag var det tänkt att jag skulle åka till D och
färga håret.. men verkar inte bli av..
kan ju ta och måla lilla toan.. men skulle behöva en liten stege..
varför lånade jag inte den när jag ändå var förbi
på kontorab efter jag lämnat P på jobbet.

dom ska ha personalfest ikväll så en annan
kanske åker förbi hos pappa och ser på idol och blir bjuden på mat.
vi får se hur det blir.. sova är nått jag skulle sätta pengar på iaf. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

ville du ha ett till dig sjalv? armband, halsband eller initialer? kolla bg.com and let me know sa kan jag fixa ett at dig som julklapp ;) kram!