Pages

lördag, december 27, 2008

Tendens.

känner en svag tendens till att jag kommer få ont i halsen..
eller i mina mandlar.. som det alltid börjar med :(
detta har jag inte tid med då jag ska fixa lilla toan.
menar skötbordet ska ju skruvas upp efter att det är klart.
just nu ligger det ju i bebis rum på golvet.

och fatta om jag blir sjuk nu och förlossningen sätter igång..
hur troligt lär det vara att man orkar pressa ut en bebis
om man har feber och knappt kan andas.

inte bli sjuk.. inte bli sjuk.

xoxo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken tjusig blogg. och lycka till inför förlossningen! det är en mäktig upplevelse du har framför dig!!!

ida www.iiob.blogspot.com

Denise sa...

JIKES.. DEN KAN KOMMA NÄR SOM HLEST NU EG! =)
Nerå, håll den inne några dagar till så blir den en 09:a =)
Förresten- tar de för givet att ungen är vänd rätt nu, eller kollar du upp det varje vecka med UL?

Anonym sa...

mycket the och vitlök!!! Kurera kurera!! ;)

Anonym sa...

Jag blev oxå döförkyld tills det datum Alicia var beräknad...då väntade hon med att komma tills jag blev frisk en vecka senare... Jag tror kroppen känner av det där..=)