Pages

tisdag, december 23, 2008

Uppesittarkväll.

vill först börja med att tacka för alla lyckoönskningar
vi fick inför vändningsförsöket.. det värmde massor! :)

idag ska vi iväg till pappa för den traditionella
uppesittarkvällen med bingo lotto.
blir massor med god julmat.. pappas jansson brukar
vara den bästa janssonen på de 3 julbord vi äter. :)
innan vi började fira julafton med pappa den 23dje
åt vi 3 julbord på en och samma dag.. det blev för mkt..
och dessutom för stressigt.
som det är nu är det himla skönt att bara ha 2 julbord på julafton.
det är ju inte opptimalt då pappa är själv på julafton.
men vi har ändå hela kvällen hos pappa idag såatt.
kanske blir andra bullar sen när bebis kommit. :)

börjar bli väldigt nervös pga Ps paket verkar inte kommit.
beställde det vid 3dje advent.. vilket borde vart tillräckligt med tid.
men eftersom jag inte fått nån avi och den inte lär komma imorrn
känns det dåligt av mig att jag inte kan ge P hans julklapp..
visst jag har 2 små till.. men ändå. :(
såååå himla tråkigt.

just nu håller jag på och bakar leilas saffrans kaka som
jag tänkte ta med till pappa istället för blomma eller liknande. :)

xoxo.

0 kommentarer: