Pages

fredag, december 12, 2008

Produktiv.

idag har det nästan känts som en månda..
eftersom jag brukar göra en del hushållsarbete då..
behövs efter att P vart hemma hela helgen och man
själv inte orkat lyfta ett finger.. jag ska ju också vara ledig. :)

men idag har jag tvättat, diskat, kokat choklad kola
och doppade även hälften av chokladcrispen i mörk choklad.
så nu känner jag mig rätt nöjd. :)
men undrar om nån vet någe sätt man slipper ta in
alla dessa kolabitarna man får i papper.. ?
de klibbar ju nämligen rätt lätt ihop om dom ligger på varandra.

ska snart börja göra mig iordning för idag fyller mamma
och vi ska dit och fira henne och se på Idol.
dessutom blir det tacos där.. mammas vitsås är nog bland den
godaste jag vet.. hon skulle kunna sälja den på burk. :)
men särskilt nyttig är den inte.. ska ju iofs inte vitsås vara.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Du kan ju skära upp dem i fyrkanter och lägga dem en bit ifrån varandra, och så mellan varje lager så lägger du smörpapper/bakplåtspapper. Då borde de stelna var för sig...