Pages

måndag, december 08, 2008

Målning.

klar med första strykningen av vitt i lilla toan..
usch.. det var jobbigt.. speciellt nere vid golvet.
menar är inte hur lätt som helst med denna mage
att hålla på med saker som är under knähöjd..
och speciellt inte där det är en massa rör och annat
som är i vägen så man kan inte rolla heller.

nu måste jag vänta 6 timmar innan jag kan köra
nästa strykning med färg..
innan dess jaa.. då finns det säkert nått att göra.
borde hitta kakeldekor 15x15 i turkost..
men det verkar nästan omöjligt.
vill ju inte ha mönster utan helfärgat..
men jaa sånt kan man ju ändra sig på.

börjar få smått panik när det gäller skötbordet..
jag vill ha ett brio vegga.. ett man fäster upp på väggen..
behöver inte ha den innan toan är klarmålad då
den ska upp i det rummet..
men jag vägrar köpa det nytt.. då kostar det ca 1700 -1800kr.
på blocket kan du få tag på det för typ 400-500kr..
gäller dock att få tag på det också. :/

säger bara det att om P klagar på min målning
då kommer jag börja gråta..
för det är fan mkt jobbigare att måla med denna mage.

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! har börjat spana lite på din blogg! va kul det är att läsa. Tänk att du snart har ditt mirakel hos dig:)

Verrix sa...

hej hopp!
Har ni tvättmaskin i er lägenhet? tänkte om ni har en framåtmatad sådan så kan man bara lägga en skötbädd på den o sen sätta upp en hylla lr så på väggen att ha blöjor o ev kläder på. Jag har en skötbädd du kan få. Den är blå med spöket laban på. =) (ville oxå ha en sån man sätter på väggen men tyckte oxå dom va rätt dyra + att jag använde inte direkt nåt skötbord åt mina barn. blev mest att man bytte blöja lite här o där. hehe. Använde skötbordet typ 2 första månaderna bara åt Casper, till Felix hade jag inget skötbord alls.)

Vet du hur det går för D o lillan föresten? Har hon fått nåt namn än?
Har ni kommit på några namn till er lill*?
*nyfiken*

Ha det så gött!

Anna Högrelius sa...

Vi köpte bara skötbädd och lade på tvättmaskinen inne på toaletten. Hur smidigt som helst och det sparar utrymme! :]