Pages

måndag, december 22, 2008

Tjii fick vi.

vår lilla busunge är väldigt tokig den..
under helgen har den gått från att ha legat huve upp
till att ha vänt sig tillbaka och ligger nu återigen huve ner. :)
så jag slapp allt va bricanyl och magemassage heter. :)
fick bara ligga under ctgn först där dom kolla bebis hjärtljud..
sen så kollade dom på bebis med ultraljuds maskinen och
då såg dom att huvet låg ner.

jag drog en stor lättnandes suck..
och sen frågade om de kunde se hur stor den var..
fick veta att det var nått på 2600 gram..

jag frågade om bebis var fixerad nu?
och läkaren sa att ja de brukar dom vara nu.. vid v.37-38.
jaa men nu var den ju inte det för nån dag sen
så det tyckte jag inte var någe vidare till svar.
förstår dock inte hur bebis kan snurra runt så som den gjort
utan att jag känner nått.. menar borde ju kännas tycker jag.
men nee helt ovetande av att den vänt sig igen var ju jag.

nu ska jag nog vila lite..
sova inte jätte bra inatt pga detta himla vändningsförsöket..
sen också pga att vi bytt sida jag och P i sängen..
var lite ovant att ligga vänstra sidan..
blev dock mkt lättare att gå på toa..
för nu ligger jag ju närmast dörren. :)

xoxo.

0 kommentarer: