Pages

lördag, december 20, 2008

Den oändliga historien.

tankarna går fortfarande runt gällande månda..
fick tillslut tag på lite info på FL..
tydligen kan man få hjärtklappning av Bricanylet..
och man kan känna obehag eller att gör ont.
hitta också lite statestik.. men vet ju inte vart den är
tagen ifrån så man vet ju inte hur pålitlig den är.
men den var iaf så här:

ca 50% av alla vändningsförsök lyckas
50% av de vänder sig tillbaka inom ett dygn
av de 25% som är kvar vänder sig ungefär hälften sig
tillbaka innan förlossningen

det skulle ju betyda att inte speciellt många kommer
ut rätt i slutenden.. men det känns som det
borde vara bättre odds än så.
menar annars varför försöka vända från början?

men det var inte det jag tänkte att jag skulle skriva om egentligen..
tänkte berätta vad vi gjorde igår kväll istället..
för då satt vi barnvakt åt Ps systers barn.. jag gör det fortfarande..
P är iväg med Rotary och slår in paket på Tuna Park..
så vill ni ha ett illa inslaget paket och
samtidigt ge pengar till Rädda Barnen..
så bör ni bege er till Tuna så hjälper P er.. hehe :)

men igår kväll åt vi tacos sen såg vi på Pippi på Rymmen
och efter det letade vi reda på Den oändliga historien..
ingen av dom hade sett den.. från -84 så inte så konstigt.
fick dom att se den pga huvudpersonen heter samma som ena barnet.
hör och häpna sen när dom tyckte den var bra! :)
en bra film är en bra film oavsett när den är gjord. :)

nee nu ska jag väl koncentrera mig lite på Lotta rymmer hemifrån.
jag anar ett tema här bland astrid filmerna.. hehe :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Jag håller tummarna för att vändningsförsöket går bra i morgon! Tänk positivt bara. :]

Jag fick äta bricanyl sista tre månaderna av min graviditet för att hålla Isadora på plats. Det har många funktioner. :]
Iaf - det var inga hemska biverkningar för min del. Lite hjärtklappning men det försvann efter en halvtimme.

Lycka till gumman!