Pages

torsdag, december 11, 2008

Kassmage.

igår kom vi iväg för att besöka D..
åkte först och åt en Linda på Dubrovnic
vilket var himla gott.

sen bar det av till D..
där även J och självklart huvudpersonen C var.
och hon höll precis på att vakna när vi kom.
jätte liten och söt var hon..
massviss med hår hade hon.. ingen flintis här inte. :)

men jaa sen började min mage inte vilja vara med längre..
för sen satt jag på toa 50% av tiden som vi var där..
precis när jag trodde jag var klar.. var det bara att springa in igen..
vet inte va det är med min mage.

inga söta bilder blev det.. inget hålla i den lilla..
nee åka hem blev det istället..
där min mage fortsatte som sagt att krångla hela natten. suck. :(

hoppas jag kan komma på ett återbesök..
behöver ju inte ha med mig P då..
han fick ju ändå se henne hela tiden vi var där.

xoxo.

2 kommentarer:

Verrix sa...

nyfikna jag igen. Vad fick hon för namn? Antar att det är nåt på C ;)

kram

Denise sa...

Kommsi kommsi över du =)
Vi gör ju inte så mkt om dagrna. J åker förmodligen till Uppsala på måndag så då är jag hemma själv.