Pages

lördag, december 20, 2008

Nervös.

kan inte sova.. för mkt tankar.
håller på att söka lite på familjeliv.se om typ
statestiken eller nått för det här med vändningsförsök.
visst att det kanske kan sätta igång det..
men oddsen måste ju vara att den faktiskt vänder sig..
annars varför vitsen att gå igenom det hela?

men egentligen.. vilka senarium kunde jag enligt BM råka ut för..
vi kan väl börja med dom negativa så slutar vi positivt.
  1. Jag eller Bebis börjar må så dåligt under vändningen..
    så pass dåligt att det blir ett katastrofsnitt..
    detta måste ju vara mkt ovanligt tycker jag.
  2. Vändningsförsöket sätter igång förlossningsarbetet..
    detta skulle innebära att vi får spendera julafton på BB..
  3. Vändningsförsöket lyckas inte och det blir ett planerat kejsarsnitt.
  4. Vändningsförsöket lyckas och allt är frid och fröjd. :)

rädd också att det kommer göra ont.. kan tänka mig att det gör det..
och sen kommer ju min nålrädsla in där också..
måste ju få sån där himla nål i handen.. för droppet eller bricanylen..
vet att detta inte kanske inte borde vara nått att tänka på..
menar de andra tar upp nog med tankar.. men det gnager ändå.

suck.. verkar inte hitta så mkt bra info heller om det här med
vändningsförsök på FL.. suck.. gör ju en bara mer nervös.
jag vill ha statestik.. jag vill ha att nån säger hur troligt eller inte
det olika senariumen är så man iaf sluta tänka negativt.
nee jag ska fortsätta leta.

xoxo.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tänker på dig. förstår att mycket tankar rör sig i huvet just nu.. det kommer gå bra! kram!

Anonym sa...

Med tanke på hur lite man hör om sånt där så måste det vara mycket ovanligt att vändningsförsöken inte funkar. Allt kommer gå bra tror jag. Du har ju haft en bra graviditet hittills så varför ska bebis börja må dåligt nu liksom? Lite buffar får h*n väl klara av. ;)

Anonym sa...

Du kanske har lika tur som jag när du kommer dit för vändningen, o barnet vänt sej av sej självt igen. vart så för mej när jag väntade Felix.

Håller iaf tummarna på att lill*n kommer nära BF. Så ni slipper fira jul på BB.