Pages

onsdag, december 10, 2008

Lista.

Blev utmanad av B att gör nån sån här lista..
jag är ju inte jätte impad på dessa listor folk gör hela tiden..
brukar ungefär tröttna efter hälften då jag inte kommer på någe mer..
men för B så kan jag väl anstränga mig lite.

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
1. Heroes
2. ANTM
3. Lost
4. Gossip Girl
5. Medium
6. Deseperate Housewives
7. Ghost Whisperer
(8. Sex and the City
9. Vänner)
8&9 är i parantes för dom sänds ju egentligen inte längre..

8 saker jag gjorde igår
1. Handlade på Apoteket
2. Strosade lite på BarnensHus
3. Körde bil
4. Testade TENSmaskinen på sjuhuset
5. Hade lite panik ang. parkeringen vid sjukhuset
6. Övad profylax & diskuterade med P om drömförlossning m.m.
7. Åt våfflor
8. Myste med P

8 saker jag ser fram emot
1. Att träffa Ds lilla dotter
2. Då jag är klar med lilla toan
3. Julafton
4. Nyårsafton
5. Bebis ankomst!
6. Till P blir ledig i jul så jag får se han mer och vi blir klara i lgh.
7. Ost & Kex kväll med Alkohol
8. Sommar med sol och värme

8 favoritrestauranger
1. Billy Boys (Kebabtallrik extra lök bara vitsås)
2. American Pizza Today (Kebabpizza med coleslaw sallad)
3. Ming Palace (Specialstekta nudlar eller Thaikykling)
4. Max (Fresnomålet utan bacon)
5. Mc Donalds (BigMac&Co med 4a nuggets på sidan)
6. Dubrovnic (Linda pizza)
7. Mammas restaurang
8. Pappas restaurang

8 saker på min önskelista
1. Videokamera med mindre än 1 Lux
2. Resa
3. Massa serie boxar
4. Att bebis stannar inne i magen till efter nyår
5. En bra förlossning
6. Smyckes skrin
7. Spa behandlingar
8. Att jag och P inte stupar under första åren med bebis

Utmanar ingen..
utan de som vill får gärna göra listan..
vet ju att A brukar gilla sånt här iaf.. hehe :)
Kan ju säga att serier och restauranger inte va
någe svårt alls.. resten tog sitt lilla tag.. ca 50 min. yieks!

xoxo.

0 kommentarer: