Pages

söndag, december 14, 2008

Kille.

nu var min lilla undersökning om va folk
trodde gömde sig i min mage klar.
och jag måste säga att det var väldigt jämt..
mesta dels av tiden var det 50/50.
att vi inte kommer få veta va som gömmer sig där inne
förrens nästa år det verkar var nått som är säkert. :)

Kille vann dock.. vilket är överaskande..
då de flesta som är nära runt om mig gissar på tjej.
jag själv har ju inga vibbar alls..
men inatt bytte jag blöja på en liten tjejbebis..
dock var det Ms bebis och inte min i drömmen.
men jag tog iaf på min lila klänningsbody på den. :)

xoxo.

3 kommentarer:

Verrix sa...

Jag tror på en pojke pga hur dn mage ser ut. som jag förstått magbilderna så syns inte magen bakifråno då brukar det vara en pojke om jag minns rätt. min mage syntes iaf inte bakifrån o fick 2 pojkar. hehe!
Men man vet aldrig.
Ska bli kul o se vad som tittar ut sen ;)

Anonym sa...

hahaha..ja sitta still är inte min starka sida..det kryper i hela kroppen på mig..;)

Jag va bergis redan från början att jag väntade en pojke och det gör jag ju också..;)

Anna Högrelius sa...

Det där med att se könet på hur magen ser ut är bara skrock. ;] Min svärmor sa hela min graviditet att det var en pojkmage, men ut kom en Isadora. :]

Vet inte varför, men tror på pojke i ditt fall! Alla killar på SMIT har ju fått tjejer, så då lär du som tjej från SMIT få en kille. :D