Pages

fredag, december 19, 2008

Carpe Diem.

igår gjorde jag faktiskt lite saker..
okej kanske inte så mkt på förmiddagen..
förutom att låta 2 maskiner snurra och disken då..
men mest sov jag som vanligt nu för tiden.

men på eftermiddagen tog jag mig ikragen..
ringde till D och hörde om hon kunde ta hand om en
stackars lite uttråkad gravid.. hehe
och jaa det kunde hon.. så jag, hon och lilla C
tog oss en tripp till tuna park där det inhandlades julklappar.
jag köpte en lite grejj till P.. så snart är hans klart med.

sen gick vi till Coop där det handlades lite olika saker..
men mest ingredienser till mina olika godisbak.
som jag ska ta tag i idag.. dock så glömde jag såklart
det jag skulle köpa vilket var saffran.
varför ska dom ha det i kassan för.. har jag inte nog att tänka på där?

jaja.. sätta igång och göra rocky road och knäck kanske.
hade tänkt och göra saffrans skorpor och några choklad kakor
som jag såg på Leilas jul i onsdas.. som man rulla i florsocker.
verkade himla gott.. dom ska jag ju iofs kunna göra.
hade tänkt att spara lite bakande tills på månda..
men nu är det ju ingen idee.. utan då får vändningsförsöket
var det som görs den dagen.. vem vet hur man mår.

sen måste jag nog faktiskt ta tag i den där himla BBväskan nu..
kan inte skjuta upp det längre.. bebis kan ju faktiskt..
om vi har otur komma på månda..
nee nu måste jag fånga dagen..
carpe diem eller va säger man. :)

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå så bra så. H*n kommer vända sig och vänta till efter nyår. Positiva tankar! ;)