Pages

tisdag, december 09, 2008

TENS.

nu har jag kommit hem från dagens äventyr.
idag var det nämligen dags att hämta TENSmaskinen
som jag ska använda.. är det iaf tänkt.. under förlossningen..
tidigare om jag får förvärkar såklart. :)

innan jag var på sjukhuset för att hämta den..
så var jag förbi på sveaplan för jag tänkte jag skulle
titta in lite på barnens hus.. finns ju så mkt kul. :)
efter det gick jag in på apoteket för att köpa
en del grejjer till bebis.. inhandlade:
  • Bepanthen
  • miniderm
  • inotyol
  • Alvedon suppositorier
  • Medicomp
  • Sårtvätt (koksalt)

blev en hel del saker.. fick lite tips från M.
annars hade jag nog inte fått med mig hälften. :)

efter gjorde jag en runda på coop och handlade lite..
dock kom jag sen på att jag glömt min lapp om vart jag
skulle på sjukhuset så jag fick sätta mig i bilen och
åka hem för att hämta den.. men sen bar det iaf av. :)

på sjukhuset fick vi testa lite på TENSmaskinen..
det pirrade lite.. vågade inte dra upp den mer än till 6mA
men tydligen kan man dra upp den i 60 eller liknande..
frågan är om man verkligen kommer komma upp i det.
hoppas den ska hjälpa en heldel på förarbetet iaf. :)

nu ska jag börja göra iordning maten..
idag blir det våfflor. :)

xoxo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ar utmanad ;) (kolla min blogg!)

Anna Högrelius sa...

Det högsta jag var uppe i på min TENS var typ 13. Sen gjorde det mest ont. :P
Grät nästan när jag var tvungen att lämna tillbaka den, hehe.