Pages

söndag, december 28, 2008

Misslyckat.

verkar inte som om jag kommer bli sjuk just nu..
iaf hoppas vi inte det iaf..
mandelkänningarna gick bort efter ett tag.. skönt!
idag har jag dock sovit väldigt mycket..
kanske hjälpte. :)

sen på eftermiddan tog jag tag i lilla toan..
suck det blir inge bra det jag tänkt..
får nog lov att måla helt enkelt.

hälften av kakeldekoren har jag iaf fått upp..
svårt som sjutton på vissa ställen..
och få bort alla luftbubblor var ju himla omöjligt.
visst man kan väl inte förvänta sig topptopp resultat
när man inte kan det här egentligen..
men har man en bild hur det ska se ut och sen blir det inte så.
blir man ju ändå lite besviken..
menar jag ser ju iaf att om jag kunde det skulle det blir fint.
tror jag iaf.

Här har ni misslyckandet.

Kakeldekoren kan nog bli bra..
frågan är om man ska ha det så här eller på alla plattor..
va tycker du??

xoxo.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det va snyggt med varannan på kaklet.
Tror ang spray färgen att det inte är nån farligt för barnet. Man kan ju färga håret o måla om "vanligt" utan att det är skadligt. ;)