Pages

söndag, december 28, 2008

Utan tanke.

ibland kan P var himla anal om att jag inte får
göra ditt eller datt pga graviditeten..
och nu när jag hållt på med toan så nu märkte jag
att sprayfärg kanske inte var det bästa..
då jag märkte när jag snöt mig att min snor var grönt efter färgen..

så då började vi bråka om att jag inte skulle gjort detta
och att jag borde kolla upp om det är farligt.
men va ska vi göra om det är det då?
inte som vi kan göra nått nu när det redan är gjort.

snöt mig iaf och höll på tills det gröna försvann ur min näsa..
så jag tror jag fick i mig minimalt..
dock har jag ju redan gjort det här en gång och
då märkte jag inte detta.

förstår bara varför jag inte kan komma på sånt här innan..
att jag inte tänker på att vissa saker kanske jag inte
borde göra just nu.. men men.. nu är det gjort.

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Jag målade ju korridoren på jobbet och det enda som målaren kommenterade var att man skulle ha bra ventilation. Om färgen är vattenlösligt så är det inga problem...
Läs detta så kanske ångesten försvinner =)
http://www.sveff.se/Visst_kan_du_mala_2006%20Low.pdf