Pages

tisdag, december 02, 2008

Mysfika.

igår var M & Pe här och fikade lite..
självklart var även deras söta bebisar med. :)
bakade på förmiddagen så jag kunde bjuda på
lite Leilas saffranskaka utan rom.. för sånt har jag inte.
den är iaf himla god & lätta att göra så ni borde baka den! :)

fick sen även 1 linne och 1 långärmad tröja
+ två tryck som man ska stryka på..
på dom står det "mum to be" och "bulle i ugnen" :)
strök på mum to be på den långärmade..
och det blev jätte fint.. tyvärr har trycket redan spruckit
på 3 ställen så jag vet inte om jag gjorde fel igår.
hoppas det går bättre på linnet för det har jag inte strykit på än.
frågan är om det går och laga det här trycket lite om
man stryker lite till på det.. men jag vet faktiskt inte.
rädd att jag ska förstöra det ännu mer :(

P var lite gullig när han kom hem..
erkände att han började bli nervös att jag ska få värkar.
jag försäkrade han att än är det iaf inte på g..
har ju inte haft sammandragningar eller förvärkar än.
och det är ju faktiskt 6 veckor kvar..
så än behöver han inte vara nervös.. vet inte om det lugnade han.

xoxo.

0 kommentarer: