Pages

tisdag, december 30, 2008

Årskrönika.

Snott denna från B.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid och fick ett jobb inom klädbranchen..
det ena tog ut det andra eller va man ska säga. hehe

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade väl inga direkta nyårslöften ibörjan av året..
ville mer bort från kontorab och få ett nytt jobb i klädbranchen.
sen hade jag väl förhoppningar om att kanske bli gravid. hehe

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
oojaa.. många blev föräldrar.. :)
först kom lilla Isadora som är en blandning mellan A&R
sen fortsatte det bara nån månad senare med Axel som är Pe&M's
ungefär ett halv år senare var det dags för M&Ks lilla kille
vid namn Ville att komma ut.. och han hade himla bråttom ut. hehe :)
sen sist och just nu minst.. lilla Charlotta som precis som bebis
kanske inte var jätte planerad.. men som är lika välkommet för det
av sina härliga föräldrar D&J.
jaa som ni ser har typ hela min vännskapskrets fått barn iår. :)

4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009?
Nee faktiskt inte.. har haft ett bra år.. även om jag inte fick
fortsätta min provanställning på Flash så fick jag erfarenhet
och ja 2009 kommer ju inte innebära någe jobbande ändå.. såatt.

5. Vad var din största framgång 2008?
Att jag lyckades få ett klädbutiksjobb utan nån direkt erfarenhet..
och att vi lyckades bli gravida på typ "första" försöket. :)

6. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag tänker om det är nått dyrare än videokameran som är beställd..
som jag köpt iår.. men jag kommer inte på nått annat..
så jag säger den.

7. Vad önskar du att du gjort mer?
Tjänat mer pengar kanske.. hehe .. ne jag vet inte. :)

8. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ljugit på jobbet kanske.. kanske hade det varit bäst att
varit ärlig från början.. men det vet man ju inte.

9. Hur tillbringar du nyår?
Jag kommer spendera det hemma hos M&K
med lite sällskapsspel och gott sällskap. :)

10. Vem saknade du?
Kommer inte på nån jag direkt saknat detta år..
visst finns alltid de man önskar man kunde träffa mer..
men pga olika orsaker som att folk bor i andra länder,
jobbat ellet annat så går det inte.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?
Nee det finns det inte.. kanske det där lögnerna..
men men.. c'est la vie.. eller va säger man?

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan?
Andra halvan.. alla mina önskar hade ju då gått i uppfyllelse
för hur detta år skulle bli.. kan man ju faktiskt säga. :)
sen att dom inte höll året ut kanske sabbar det egentligen..
kan man säga mitten då? hehe

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?
Jag tror det kommer bli ett år med mkt mkt mkt nytt..
menar 2009 kommer innebära ett helt nytt liv för min del.
Jag kommer föda för första gången i mitt liv..
jag kommer få första gången få träffa våran bebis..
min och Ps lilla egna DNA blandning. :)
och efter det mötet kommer det bli många fler första gången saker. :)

Såå hur var erat år? Blev det som du tänkt?
bara att sätta igång med er årskrönika på en gång ;P

xoxo.

1 kommentarer:

Denise sa...

Nu behöver du bara hålla ungen inne i 12 timmar till så blir det en 09:a ;)